Glas in ‘t Bakkie geeft aandacht aan glasinzameling tijdens de feestdagen

Na de awardwinnende Glas in 't Bakkie-campagne rondom het 40-jarige bestaan van de glasbak, slaan Nedvang en creative agency Arttenders opnieuw de handen ineen voor een opvallende feestdagencampagne. Want de mooiste feestdagen zijn niet alleen gezellig, maar ook duurzaam.

De glasbak als feesttafel
Fotograaf en setdesigner Lieke Janssen ontwierp drie surrealistische feesttaferelen met de glasbak als stralend middelpunt. Op de glasbaktafel zijn lege flessen en potjes te herkennen, die tijdelijk zijn hergebruikt als decoraties. Verpakkingsglas heeft namelijk een buitengewoon hoge (recycling)waarde: dat mag getoond worden.



Doe het lekker zelf

Om consumenten ook zelf de mogelijkheid te geven met verpakkingsglas aan de slag te gaan, worden als onderdeel van de campagne speciale Do-it-yourselfs aangeboden, onder de slogan 'Doe het Lekker Zelf!'. Hierin wordt niet alleen uitgelegd hoe je lege potjes tijdelijk inzet op de feesttafel, maar ook hoe je deze op de beste wijze recyclet. Eerst feesten en dan glasbakken: lekker bezig! 

Kijk voor meer informatie op www.glasintbakkie.nl en volg @glasscheiden op Instagram, Facebook en Twitter met #ikglasbak





 


Geplaatst op vrijdag 14 december 2018 Terug naar het overzicht